23 grudnia 2012

Wesołych!

Wesołych, spokojnych świąt, zabarwionych tą cudowną magią, która działa tylko raz w roku.

Myślałam, że zdążę przed Świętami z jeszcze jedna recenzją, ale zostałam zaskoczona - okazało się, że Wigilia jest już jutro... W chaosie ostatnich wydarzeń jakoś mi to umknęło. Nietypowe to dla mnie święta, spędzone na paczkach i pudłach, w pół drogi między dwoma domami. Opuszczamy mieszkanie dotąd wynajmowane, z którym się zżylismy, przenosimy się do nowego, bardziej naszego, ale tak naprawdę minie jeszcze wiele czasu, zanim naprawdę poczujemy się tam w pełni u siebie. Radość miesza się z niepewnością - jak to będzie. Wiele razy się już przeprowadzałam, ale zawsze do "domów tymczasowych", na rok, najwyżej dwa-trzy, a obecna przeprowadzka jest jakaś taka... na poważnie. Niezbyt szczęśliwie zbiegły się te przenosiny z końcem grudnia - święta przez to ucierpią, nie mamy choinki, nie pachnie pierniczkami, mam nadzieję, że uda mi się choć szczątkowo uchwycić ten niepowtarzalny nastrój i nie poczuje się, jakby przyszedł Grinch i święta wykasował. Mam jednak zamiar nadrobić to w przyszłym roku. W dwójnasób.


12 komentarzy:

  1. Mimo zabiegania pomiędzy dwoma domami życzę chwili relaksu i odpoczynku. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych!
    A takie nietypowe święta na pewno będziecie pamiętać długo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo miłości! I książek!! I spokojnych przenosin. I wszystkiego na nowym miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych świąt. I jak najszybszego odnalezienia się na nowym miejscu w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogodnych, pełnych ciepła i miłości świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Radosnych, wyjątkowych, niezapomnianych świąt! I szybkiego zadomowienia się :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych i zdrowych!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kibicuję Ci w związku z przeprowadzką i zazdroszczę. Ja też jak do tej pory niemal rok w rok migruję, a chciałabym mieć już jakieś miejsce, w którym na dłużej można zapuścić korzenie. Rozstawić książki na półkach i urządzić się po swojemu. Życzę Ci wielu niezapomnianych chwil w nowym miejscu! Oraz magicznych Świąt, mimo braku choinki i pierniczków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego i ogarnięcia nowego mieszkanka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Radosnych, zdrowych i rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego, a przede wszystkim chwili spokoju w święta i szybkiego zadomowienia się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych świąt, nawet bez pierniczków i choinki. Ja pierniczki zrobiłam, ale wyszły nie za dobre ;)

    OdpowiedzUsuń

Winter is coming... Tym razem w komiksie.

Nadciąga zima – długa, mroźna i niebezpieczna. Legendy mówią o tajemniczej trującej mgle, która się wtedy pojawia, jakby głód i krwiożercz...